Η Εφαρμογή
Η παρούσα εφαρμογή μπορεί να προσφέρει την ψηφιακή τήρησης όλων των απαραίτητων παραμέτρων οι οποίες χρειάζονται κατά την συμμετοχή της εταιρίας σας σε Εκθέσεις.
Συγκεκριμένα αποτυπώνονται και καταγράφονται βασικές πληροφορίες αναφορικά με τα στοιχεία των εκθέσεων, του ανταγωνιστές, τα οικονομικά έξοδα, το προσωπικό που θα διατεθεί για την εκπροσώπηση, τις πωλήσεις οι οποίες θα πραγματοποιηθούν καθώς και ερωτηματολόγια αναφορικά με την επισκεψιμότητα των πελατών για σύγκριση της ανταπόκρισης με βάση τις προσκλήσεις.
Τα παραπάνω αποτελούν βασικές διαδικασίες και σημαντικοί δείκτες για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των πελατών κατά την διάρκεια της έκθεσης.
Με αυτόν τον τρόπο αξιοποιείται η νέα τεχνολογία με αποτέλεσμα να προσφέρει την γρηγορότερη αρχειοθέτηση της πληροφορίας και της Ιστορικότητας της.
Αυτό το λογισμικό προσφέρει αμεσότερη εξυπηρέτηση των αναγκών αρχειοθέτησης και οργάνωσης της επιχείρησης, από οποιαδήποτε σημείο καθώς και την ασφάλεια της διατήρησης των παραγγελιών και των τιμοκαταλόγων διαθέσιμα για άμεση αποστολή σε 1 λεπτό στον πελάτη. Τέλος με έναν κλικ και σε πραγματικό χρόνο δίνονται οι παραγγελίες με άμεση ειδοποίηση στην εταιρία.
Η κατασκευή του λογισμικού είναι προσανατολισμένη στην απλότητα της σχεδίασης καθώς και στην ευκολία των λειτουργικών χαρακτηριστικών της.
Οι ψηφιακές λειτουργίες - υποσυστήματα παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την πλήρη λειτουργία όλων των τμημάτων της επιχείρησης.
Το Λογισμικό κάνει την χρήση ενός ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου προκειμένου να είναι δυνατή, η μελλοντική ενημέρωση των πληροφοριών από τα αρμόδια στελέχη.
Η προσθαφαίρεση του περιεχομένου είναι δυναμική ανάλογα με τα δικαιώματα του κάθε επιπέδου χρήστη.